Σε σχέση με τις πρώτες μεγάλες ημέρες του αγώνα, το τελευταίο σκέλος περιλάμβανε μόλις 62χλμ. ειδικών διαδρομών. Με τη διαφορά ανάμεσα στους Ogier και Loeb να είναι μόλις 10,5δλ. ο στόχος ήταν το double για τα DS3 WRC. Στα μέσα όμως της πρώτης ειδικής της ημέρας (Guanajuatito) των 29 συνολικά χιλιομέτρων, ο Ogier εγκατέλειψε μετά από έξοδο. «Έπρεπε να πιέσω έτσι ώστε να υπερασπιστώ την πρώτη θέση, με δεδομένο ότι είχα να καθαρίζω και το δρόμο», εξήγησε ο Ogier. «Σε μια στροφή το αυτοκίνητο υπόστρεψε και βγήκαμε λίγο ανοικτά. Δεν μπορέσαμε να αποφύγουμε την πέτρα με αποτέλεσμα να σπάσουμε την εμπρός αριστερή ανάρτηση. Παίξαμε και χάσαμε, όμως το χειρότερο είναι ότι νιώθω άσχημα για την ομάδα. Κάναμε εξαιρετική δουλειά από την αρχή του αγώνα όμως δυστυχώς δεν κατάφερα να φέρω τους πολύτιμους πόντους για την Citroën».
Όταν ο Loeb είδε τον ομόσταυλό του να έχει εγκαταλείψει, έκοψε λίγο ρυθμό μέχρι το τέλος. «Βλέποντας τους Sébastien και Julian στην άκρη του δρόμου δεν νιώσαμε ευχαρίστηση. Θα μπορούσαμε να έχουμε μια ωραία μάχη μέχρι το τέλος και είναι κρίμα που εξελίχθηκαν έτσι τα πράγματα. Έτσι βρεθήκαμε επικεφαλής του αγώνα με περισσότερο από 1,30λ. διαφορά από τον δεύτερο Mikko κάνοντας συντήρηση μέχρι το τέλος.
Η τρίτη θέση στη Power Stage πρόσφερε επιπλέον δύο βαθμούς στον 7κις παγκόσμιο πρωταθλητή ολοκληρώνοντας έναν πολύ συναρπαστικό αγώνα. «Είχαμε έναν πολύ δύσκολο αγώνα, μια εξαιρετική μάχη με τον Ogier, ορισμένα προβλήματα με το αυτοκίνητο και την νίκη να έρχεται μόλις στο τέλος. Με τους πόντους που κατακτήσαμε βρεθήκαμε στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος και η σεζόν για εμάς ξεκίνησε πραγματικά εδώ».
«Είναι ακόμα ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για τη Citroën», σχολίασε ο Olivier Quesnel. «Ήταν ένας εξαιρετικός αγώνας. Χάσαμε τον Sébastien Ogier που ήταν ένα πολύ ατυχές γεγονός όμως έτσι έχουν τα πράγματα. Στον πρώτο χωμάτινο αγώνα δείξαμε την ταχύτητα, αλλά και την αξιοπιστία του DS3 WRC, παρά τα μικρά προβλήματα. Είμαι αρκετά σίγουρος για την υπόλοιπη σεζόν και είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε το καλύτερο αυτοκίνητο και τα καλύτερα πληρώματα. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το μυαλό μας για να κατακτήσουμε τους δύο τίτλους».
Τέλος οι Petter Solberg – Chris Patterson έφεραν το δικό τους DS3 WRC στην 4η θέση, συλλέγοντας πόντους επίσης στο Power Stage.
ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ
Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος – SS1: Petter Solberg (Citroën DS3) – SS2 & SS3: Sébastien Ogier (Citroën DS3) – SS4 & SS5 Sébastien Loeb
(Citroën DS3) – SS6 & SS7: Ogier – SS8 & SS9: Loeb – SS10: Ogier.
2ο σκέλος – SS11: Loeb – SS12 & SS13: P. Solberg – SS14: Loeb – SS15 & SS16: P. Solberg – SS17: Jari-Matti Latvala (Ford
Fiesta) – SS18 & SS19: Loeb.
3ο σκέλος: - SS20: Loeb – SS21: Latvala – SS22: Hirvonen
Καλύτερες επιδόσεις : Loeb, 9 ταχύτεροι χρόνοι – Ogier & P. Solberg, από 5, Latvala, 2 – Hirvonen,1.
Τελική κατάταξη του Ράλι Μεξικού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου