Με τον Thierry Neuville και το Peugeot 207 S2000, η Peugeot κατέκτησε για τέταρτη φορά το Γύρο της Κορσικής!
Ακολουθώντας τις νίκες του Bruno Saby το 1986 (205 Turbo 16) και του Gilles Panizzi το 2000 και το 2002 (206 WRC), ήταν η σειρά του νέου πληρώματος της Peugeot Βελγίου-Λουξεμβούργου, Thierry Neuville & Nicolas Gilsoul, να βάλουν την Peugeot στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου στο Γύρο της Κορσικής.
Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul : άπιαστοι!
Οι Thierry Neuville και Nicolas Gilsoul, στο δρόμο για την πρώτη διεθνή τους νίκη, κατέκτησαν 8 από τις 13 ειδικές του 3ημερου αγώνα. «Από το απόγευμα του Σαββάτου ξεκίνησα να επιλέγω που και πότε θα έπρεπε να πιέσω περισσότερο», αποκαλύπτει ο οδηγός της Peugeot Βελγίου-Λουξεμβούργου. «Όταν ήμουν σίγουρος για τις σημειώσεις μου και όταν γνώριζα που κρύβονταν κίνδυνοι, οδηγούσα στα όρια. Στα τμήματα που ήξερα ότι ήταν πιο επικίνδυνα, μείωνα ώστε να μην πάρω κάποιο ρίσκο. Ακόμη και τότε σημείωνα τους καλύτερους χρόνους, και έτσι συνέχισα με αυτήν την προσέγγιση έως τον τερματισμό...».
Το επιτυχημένο σαββατοκύριακο της Peugeot στην Κορσική ολοκληρώθηκε με την επίδοση του τοπικού ιδιώτη Pierre Campana, του οποίου το αποτέλεσμα μαζί με τη νίκη του Neuville, επέτρεψε στην Peugeot να μειώσει σε δύο βαθμούς τη διαφορά με την Skoda στην κατάταξη του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών IRC. «Όλοι οι οδηγοί μας ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί κατά τη διάρκεια του αγώνα, και ο Thierry ήταν τόσο ανταγωνιστικός όπως και στον αγώνα στις Κανάριες Νήσους», σημειώνει ο Frederic Bertrand, Rιευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος της Peugeot Sport. «Αυτό το σαββατοκύριακο, ήταν απλά εξαιρετικός. Είναι μόνο 22 ετών, και επομένως έχει λαμπρό μέλλον μπροστά του».
Το Peugeot Super2000 κερδίζει τις περισσότερες ειδικές διαδρομές στην Κορσική Οι οδηγοί των Peugeot 207 S2000 κατέκτησαν 10 από τις 13 ειδικές διαδρομές του αγώνα (Neuville 8, Wilks 1 & Bouffier 1). «Εάν κάποιοι αμφισβητούσαν την ανταγωνιστικότητα του αυτοκινήτου μας, πρέπει να αναθεωρήσουν με αυτήν την στατιστική», δηλώνει ο Frederic Bertrand. «Το 207 Super2000 ήταν μέσα στον αγώνα και έχουμε κάθε πρόθεση να κατακτήσουμε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών IRC στο τέλος της χρονιάς. Για να βοηθήσουν σε αυτό, μπορούμε να υπολογίζουμε στις υπηρεσίες των Bouffier και Neuville φυσικά, αλλά επίσης και στον Guy Wilks, και εύχομαι και στον Bruno Magalhaes».
Τελική κατάταξη 54ου Γύρου Κορσικής:
1. Neuville/Gilsoul, Peugeot 207 Super2000, 3h 20m 51.0s
2. Kopecky/Stary, Skoda Fabia S2000, +15.5s
3. Loix/Miclotte, Skoda Fabia S2000, + 1m 02.6s
4. Campana/De Castelli, Peugeot 207 Super2000, +3m 59.1s
5. Magalhaes/Grave, Peugeot 207 Super2000, +4m 28.2s
6. Mikkelsen/Floene, Skoda Fabia S2000, +4m 30.1s
7. Maurin/Ural, Ford Fiesta S2000, +4m 33.3s
8. Gardemeister/Suominen, Skoda Fabia S2000, +6m 33.3s
9. Sandell/Parmander, Skoda Fabia S2000, +8m 28.8s
10. Leandri/Leonardi, Peugeot 207 Super2000, +9m 41.5s
Κατάταξη Πρωταθλημάτων:
Οδηγοί
1. Freddy Loix (B) 45
2. Thierry Neuville (B) 40
3. Jan Kopecky (Tch) 40
4. Juno Hanninen (Fin) 33
5. Bryan Bouffier (F) 31
6. Guy Wilks (GB) 25
7. Andreas Mikkelsen (N) 16
8. Bruno Magalhaes (P) 14
9. Stephane Sarrazin (F) 12
10. Pierre Campana (F) 12
11. Francois Delecour (F) 10
Κατασκευαστές
1. Skoda 106 βαθμοί
2. Peugeot 104
3. Subaru 32
4. Ford 23
Επόμενος αγώνας IRC : Ράλι Prime Yalta (2-4 Ιουνίου 2011)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου