Βρείτε το αυτοκίνητο: Δείτε το νέο Quiz Follow Driving_Life on Twitter FB Follow Driving Life on Buzz Email Driving Life

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα για το Dacia Duster No Limit

Η θαρραλέα απόφαση της Dacia να συμμετάσχει στην 89η θρυλική ανάβαση Pikes Peak Hill Climb στο Κολοράντο Σπρίνγκς των ΗΠΑ ανταμείφθηκε με χρόνο ανάβασης 10 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα, μία προσπάθεια που κάθε άλλο παρά απαρατήρητη πέρασε από τους φανατικούς της αγωνιστικής διοργάνωσης...


Μια εντυπωσιακή επίδειξη

Με τον τρεις φορές πρωταθλητή του Trophée Andros, το Γάλλο Jean-Philippe Dayraut στο τιμόνι του, το Dacia Duster No Limit πέτυχε έναν εξαιρετικά ανταγωνιστικό χρόνο για την κούρσα που του εξασφάλισε την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη ανάμεσα σε γνωστά ονόματα του Pikes Peak και προηγούμενους νικητές. Η κούρσα και ο τερματισμός του αυτοκινήτου ανάμεσα στους τρεις του βάθρου απέσπασε ομόφωνα τα συγχαρητήρια των διοργανωτών, των υπόλοιπων συμμετεχόντων της αγωνιστικής διοργάνωσης, αλλά και των θεατών.



Το κατόρθωμα του Γάλλου με την παρθενική συμμετοχή σε αυτή τη διοργάνωση, καθώς και το τεχνικό προσωπικό της ομάδας δέχθηκαν ένα ιδιαίτερα θερμό καλωσόρισμα από τους οπαδούς της διασημότερης και δυσκολότερης ανάβασης στον κόσμο. Οι επιδόσεις αυτές αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα από το γεγονός ότι το όλο εγχείρημα της συμμετοχής στη διοργάνωση ξεκίνησε μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο. Η κατασκευή του ειδικά σχεδιασμένου γι’ αυτόν το σκοπό αυτοκινήτου ολοκληρώθηκε σε μόλις τρεις μήνες και αυτό ήταν το ντεμπούτο στη διοργάνωση του Κολοράντο τόσο για τον οδηγό όσο και για τη Dacia.

Το Duster έδωσε νέα ώθηση στη χαρακτηριστική θρασύτητα, στις φιλόδοξες βλέψεις και το πάθος της Dacia, επιτυγχάνοντας τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, μόλις μερικά δευτερόλεπτα πίσω από τις προσπάθειες δύο εκ των παλιών και έμπειρων γνώριμων της διοργάνωσης. Πρόκειται για ένα επίτευγμα που επιβεβαιώνει τη ροπή της Dacia προς τις κορυφαίες και δημοφιλείς αγωνιστικές διοργανώσεις που δίνουν τη δυνατότητα στους θεατές να παρακολουθήσουν από πολύ κοντά τις επιδόσεις των αυτοκινήτων και των ομάδων και να γευτούν σε πρώτο πλάνο τη δράση.


Γερές δόσεις τρέλας και πάθους: τα συστατικά για μία αξέχαστη εμπειρία!

Ο Jean-Philippe Dayraut ονειρευόταν για πολλά χρόνια τη συμμετοχή του στην ανάβαση Pikes Peak Hill Climb και αυτός ο ενθουσιασμός του κατάφερε να πείσει τη Dacia και τη Renault Sport Technologies να τον ακολουθήσουν σε αυτή την ξεχωριστή περιπέτεια που απαιτεί γερές δόσεις τρέλας και πάθους! Πριν από τη μεγάλη μέρα, ο Jean-Philippe είχε στη διάθεσή του μόλις τρεις μέρες για να προετοιμαστεί για τη συμμετοχή του, να εξοικειωθεί με την πίστα και να εκτιμήσει τους αντιπάλους του, πολλοί από τους οποίους συμμετέχουν στη διοργάνωση εδώ και πολλά χρόνια και γνωρίζουν τη διαδρομή σαν την παλάμη του χεριού τους. Ο οδηγός του Dacia Duster No Limit κάλυψε και τα 20 χιλιόμετρα της διαδρομής μαζί με τις 156 στροφές τους με την πρώτη και, όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν μία αξέχαστη εμπειρία για τον ίδιο. Πράγματι, πρόκειται για μία κούρσα για επαγγελματίες οδηγούς αγώνων με εμπειρία σε αγώνες κυκλικής διαδρομής και σε χωμάτινες διαδρομές και το ρεκόρ των έξι διακρίσεων σε γαλλικούς αγώνες κυκλικής διαδρομής του Jean-Philippe Dayraut (μονοθέσια, αγωνιστικά αυτοκίνητα), καθώς και σε παγωμένες πίστες (έχει κερδίσει το Trophée Andros τρεις φορές, μία εκ των οποίων ήταν η διοργάνωση 2010/2011), τον καθιστούν ιδανικό και άξιο αντίπαλο των υπόλοιπων συμμετεχόντων.
«Πρέπει να είναι η πιο απίστευτη και η πιο θεότρελη συμμετοχή μου», δήλωσε χαμογελαστός μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής. «Ο συνδυασμός ασφάλτου και χαλικόστρωτου δρόμου απαιτεί ειδικές οδηγικές ικανότητες και είμαι κατενθουσιασμένος που κέρδισα μία θέση στο βάθρο και συναγωνίστηκα με τους καλύτερους».

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, ο Γάλλος γητευτής του Dacia Duster – με βάρος που αγγίζει μόλις τα 950 κιλά και με ισχυρό κινητήρα 850 ίππων, κατασκευασμένο από την Sodemo με βάση το Nissan GT-R 3,8 λίτρων V6 – είχε σίγουρα μία διαφορετική εμπειρία σε σχέση με τα γνωστά αγωνιστικά του πρότυπα με ισχύ άνω των 1000 ίππων. Ωστόσο, το σασί του Dacia Duster No Limit, ειδικά κατασκευασμένο για την περίσταση από την Tork Engineering (σχεδίαση, συναρμολόγηση και ανάπτυξη) σε συνεργασία με τη Renault Sport Technologies που διέθεσε τη μοναδική της εμπειρία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ήταν αναμφίβολα το αρτιότερο της φετινής αγωνιστικής διοργάνωσης.

Όλα αυτά δεν μπορούν παρά να εντείνουν την επιθυμία για επανάληψη της περιπέτειας το 2012…


2011 PIKES PEAK – ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΙ:

1- Nobuhiro Tajima (Suzuki SX4), 9 λεπτά και 51 δευτερόλεπτα (νέο ρεκόρ)

2- Rhys Millen (Hyundai RMR PM580), 10 λεπτά και 9 δευτερόλεπτα

3- Jean-Philippe Dayraut (Dacia Duster), 10 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ετικέτες

nissan Honda Peugeot Jazz Qashqai Audi Hybrid Mitsubishi Fiat Citroen Citroën Civic Insight leaf Accord Hyundai Juke Nissan Crossover Greek Club 1 Alfa QGC SEAT Type-R Διαγωνισμός CRV HYbrid4 Renault crossover Alfa Romeo CR-V CR-Z EV Euro NCAP F1 F1 news Formula Formula 1 L200 Micra Romeo test Ανάκληση 200 500 508 After CRZ Club Colt Euro Ford L Q3 Quiz Sales Spot the car Toyota sport suv τεστ 3008 5 ADAC Clarity Concept DS3 Dacia Elegance FCX Grand Lancer Motors NCAP NV200 RXH Suzuki TwinAir WRC plug-in Υβριδικό τιμές 2011 ABS Active Assist BMW CVT Comfort DS4 Drive Electric European Car Of The Year 2011 FCEV Gain Greek LPG Leon Lion Mazda MiTo MultiAir Navara Note Opel Saab Sunderland TFSI VSA Vehicle Yellow Angel diesel i-MiEV Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης Ηλεκτρικό Σαρακάκης Χρυσή Επιταγή μηδενικοί ρύποι 2012 207 3 5008 500C 81ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 908 ACE Astra BA Bravo C-MAX CX-5 Car Check-up CoTY Corporation Corsa Coupe Duster EBD ESP Electric Mobility Network EuroNCAP Exclusive FIFA FIFA World Cup FPT Facebook Focus Frankfurt Motor Show GS Giulietta Groupak HX1 Hellas HondaJet IIHS IMA IRC Ibiza Insignia JATO Dynamics KODO Kosmocar LPfi Lexus Magic Mercedes-Benz Miss Sixty Motor MultiJet Panda Peak Pebble Beach Pikes Porsche RS Rally SKYACTIV SRS Seats Skoda Sportback Sportsedan Start Stop Subaru Swift Technologies Tiida Twingo Winter ZEV c4 eco:Drive ecoFLEX i-VTEC pick up pick-up Έκπτωση Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2010 ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ πωλήσεις ρεκόρ τιμή "For Your Eyes Only + +2 007 1.2 1.2 TSI 1.6 106 12ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου της Ελλάδας 147 159 1600 18ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Χαντμπολ Νέων 2.4 2005-2006 Car of the Year Japan "Most Fun" 2006 RJC Car of the Year 2010 2011 RJC Car of the Year 2018 2022 206 24 Hours of Le Mans 2400 2cv 307 308 365 370 370z 406 407 500 Coupe Zagato 500 by Gucci 7 9-5 911 A A-Class A.Ε.Β.E. A1 A5 A8 ACC ASX AUTO STAR Access Acenta Action Active City Stop Adaptive Cruise Control Air Alfa Romeo Giulietta Alhambra All the cars you want All-Mode 4x4i Allure Altea Alto Anderlecht Andrea Andros Asimo Asphalt limited edition Assistance Awards 2011 Aïcha des Gazelles Aνακοίνωση B B-Class BMW 5 series Bennigans Benz Best Best Green Engine 2011 Best New Engine 2011 Bipper Bjarke Ingels Blue Skies for Our Children BlueOn Bonneville Boxter Brake Brera C C-Class C3 C30. Adrian Sutil C5 CARWINGS CEP CMBS CON COPA CX-7 CX-9 Cab Cabstar Car of the Year Casey Cell Charade Child Lock China Tech Center Chrysler Group Circutor Citroen DS4: Trade Secrets Claire Oberti Clean Energy Partnership Clean Tech Combustion Climb Collision Mitigation Braking System Compact Crossover Company Complete Concept Global Small Concours d'Elegance Congress Connect Crash D22 D40 DBT DNA DPF Daihatsu Dakar Dani Dayraut Deals Delta Dennis Distinctive Distribution Double Dovizioso Ducato E-Class E-KIZUNA Project EA. Isofix EBACE 2011 ECO Assist EFACEC ELR ENPO EPS EU 20i GP3 EV Concept EX1 Easy Power Eco Ecological EconomyMotion Edition Electronic Emotion Endesam Engine Engineering Equus Esflow Euro 5 Europa League Europe Evolution Experience F560 FAA FC FERM FGA Bank FT-86 Felipe Massa Ferrari Fiat Powertrain Fiat Powertrain Technologies Fiat fair price Fiesta Finland First Fitzpatrick Fluence Force Force India Frankfurt Motor Show 2011 Frederic Freemont Fresh Fuel Cell Full G20 GQbyCITROËN GSMA Mobile World GTi Gardner Gary Chang Gas Gas Driving Solutions Grande Graz Green Bonus Απόσυρσης Green Oil Gucci Guiness HR1 HRC HSD Hardblack Hi-Cross Hill Hiroshi Masuoka Honda Environmental Vision Hotspur IAA IBx ICT IKEA INPI ISOFIX IVORY Idle Stop Impreza Indicator Infinity Information and Communication Technology System for electric vehicles Intelligent Key Intelligent Protection System International Engine of the Year 2011 International Van of th Year Invitation JTDM Jean-Philippe Jet Jimny Julie Salameire Jumper K13 Kamui Kobayashi Kazan Kevin Kia Sportage Kuga Kuipers LKAS LOOK Lamp Lancia Landi Renzo Lane Keeping Aid Lane Keeping Assist System Legacy Lidar Lifestyle Light Detection And Ranging Like Lime Liquefied Liquid Petroleum Gas Loeb Lokomotiv Lotus M47 M57 MCP MMC MX 5 MX-5 MX5 Marie Speeckaert Martorell Megane Mercedes Meriva Metallic Metropolis Middle East Motor Awards 2010 Midotte Minagi Moskva Motion Motiva MotoGP Motorwelt Mu by Peugeot My maintenance N57 Nakamoto Nanjun Auto Neste Oil Rally New Nicolas Gilsoul Nismo No Limit OTE Octavia Octavia5 Offroader Oskar Zieta Outback PACK PSA Pajero Pang Da Park Paul Willcox Paul di Resta Pedrosa Pentastar Petroleum Peugeot Assistance Pink Rules Pixo Power Products Power Tools World Rally Team Preview Primastar Prius Progression Prototype Punto Punto Evo Pure Q QGC intro Qashqai+2 Quattro RAV4 RCZ RENAULT NETWORK ROOF RSC Rachel Galley Racing Ralliart Real-Life Safety Repsol Road to Zero Emmissions Roadster Rovers Rubin S-tronic 7 S2000 SIL SK SLK SX4 SXC Saitama San Remo Sauber Scenic Science Picnic Sebastien Buemi Sedici Sergio Perez Service Deal 5+ Shamrock Shell Shift Shuhei Sichuan Nanjun Automobile Group Siemens Silver Level Single Smart Home System Sneak Sonata Soul of Motion Special Splash Stability StartStop Stoner Sturm Stylvie Delcour Summer Bonus SummerBonus Superb Swedish Synergy System TCT TDI THE WOMEN TNS TT Techna Telenor Connexion Thierry Neuville Tiguan Tom Top Safety Pick 2011 Tork Toro Rosso Tottenham Tour de France Tourer Toyota Verso Trend Trophée Turbo TurboGiulietta Type-S UEFA Urban V Flow Fuel Cell Stack VSC VTEC VW Vauxhall Vehicle Stability Assist Vialle Vitara Vitata Volkswagen Volvo World Class Manufacturing Wynn's XL Xtronic Yaris Youngman Z ZF Chassis Systems Zafira Zagato child presenter e-HDi e-NV200 eSafety Aware eSafety Chalenge earthquake evalia fashion bloggers gear gearjammers gr i40 iOn iPhone iQ indianapolis 500 intelligent ix35 jammers japan megadrive oil parkophobia results sedan series service www.GearJammers.eu Α.Ε. Α.Ε.Β.Ε ΑΕΚ ΑΝΟΡ Απολλώνια Πολιτεία Απόσυρσης Βόρεια Ελλάδα Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε. Διόδια Εγνατία Ελλάς Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο Ηλεκτρονικά Ηνωμένο Βασίλειο Θεοχαράκης Θεσσαλονίκη Ι ΙΚΕΑ Ιάσων Ιαπωνία Κίνα Κλήρωσης Νέα μοντέλα Νέο Νικ Νικητών ΟΤΕ Οργανισμό Τηλεπικοινωνίας Ελλάδος ΠΑΟΚ Παγκόσμιο Αυτοκίνητο Πακέτα Service Παπαβραμίδης Προληπτικό Έλεγχο Τέλη Κυκλοφορίας Τεχνοκάρ Το αυτοκίνητο των Ονείρων σου Τυχερά Colt ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ αγροτικό αυτοκίνητο αυτοκινήτων γνήσια διαγνωισμός επαγγελματικό κατάταξη κατασκευαστών λιπαντικά οδηγών οδός παραγωγή πρωτάθλημα σεισμός τιμοκατάλογος φορτηγάκι