Βρείτε το αυτοκίνητο: Δείτε το νέο Quiz Follow Driving_Life on Twitter FB Follow Driving Life on Buzz Email Driving Life

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Peugeot HX1 concept car

Μεταμόρφωση


Με το πρωτότυπο αυτοκίνητο HX1, που εξαγνίζει τις έννοιες της αναμονής και του συναισθήματος, η Peugeot επιδεικνύει για άλλη μια φορά την ικανότητά της να μαθαίνει να εξελίσσεται και συνεχώς να επαναπροσδιορίζεται.

Οι προδιαγραφές για αυτήν την μελέτη είναι: να παραχθεί ένα αυτοκίνητα για έως έξι άτομα, που ενώ προσφέρει ισχυρό σπορ σχεδιασμό, να δίνει μοναδικές οδηγικές εμπειρίες.
Για να επιτευχθεί αυτό, το HX1 υπερβαίνει τις έννοιες της προσαρμοστικότητας σε όλες τις συνθήκες, με την εξαιρετική αεροδυναμική του (τα κινητά αεροβοηθήματα αναπτύσσονται για να βελτιστοποιήσουν την αεροδυναμική απόδοση ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου), τη σφηνοειδή αρχιτεκτονική χαμηλού MPV και τον κινητήρας Hybrid4 που περιλαμβάνει τεχνολογία ‘plug-in’.

Μία μοναδική και μεταμορφώσιμη ιδέα, με στόχο την μέγιστη αποτελεσματικότητα


Προσαρμοστικότητα

Το HX1 είναι ένα μελλοντικό αυτοκίνητο, σχεδιασμένο να βοηθήσει στην πρόβλεψη μελλοντικών λύσεων σε πολλά πεδία : αρχιτεκτονική, αεροδυναμική, διαμορφωσιμότητα, εξοπλισμός, εσωτερικά υλικά και περιβάλλον, χωρίς να παραλείπουμε τους κινητήρες. Αυτοί οι παράγοντες έχουν οδηγήσει σε πολύ ισχυρές βάσεις που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα και έχουν ως κεντρικό θέμα τη ‘Μεταμόρφωση’, για να δίνουν στο αυτοκίνητο την ικανότητα να προσαρμόζεται στο περιβάλλον του, στις συνθήκες ζωής, στις οδηγικές συνθήκες, κάθε στιγμή.

Αρχιτεκτονική

Για να πληροί τις προδιαγραφές, το HX1 έχει σχεδιαστεί με αρχιτεκτονική MPV με μοναδικές διαστάσεις: ύψος (1.373 m), πλάτος (1.990 m συνολικά) και μήκος 4.954 m.
Αυτό επιτρέπει διαστάσεις που ταιριάζουν με τις λιτές, κομψές γραμμές του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό συντελεστή αεροδυναμικής για συνολικά μέγιστη αποτελεσματικότητα.
Τέσσερις πόρτες που ανοίγουν διάπλατα, ανάποδα από το κανονικό, δίνουν εύκολη πρόσβαση στο χώρο επιβατών του HX1. Αυτή η κινηματική έχει ερευνηθεί αναφορικά με την πρακτικότητα και για να προσφέρει εύκολη πρόσβαση υπό όλες τις συνθήκες.

Ο χώρος επιβατών είναι έτσι δομημένος ώστε να προσφέρει τη μέγιστη άνεση για τους δύο επιβάτες στην πίσω σειρά καθισμάτων και μέγιστη απόλαυση για τους επιβάτες στην πρώτη σειρά. Εάν χρειαστεί, δύο ανασυρόμενα καθίσματα μπορούν να τοποθετηθούν σε μία κεντρική σειρά χάρη σε ένα έξυπνο σύστημα “pull-out seats”, βασισμένο στην ίδια αρχή που χρησιμοποιήθηκε στο πρωτότυπο αυτοκίνητο HR1 (Έκθεση Αυτοκινήτου Παρισιού 2010), τα επιπλέον καθίσματα τοποθετούνται πίσω από τα εμπρός καθίσματα.

Αεροδυναμική

Οι σχεδιαστές έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά αναφορικά με την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Όταν είναι στατικό και με μικρή ταχύτητα, ο σχεδιασμός του HX1 το κάνει να φαίνεται σαν γλυπτό καθώς τα κινούμενα μέρη έχουν προσαρμοστεί για να βελτιστοποιήσουν τη ροή του αέρα και να ενισχύσουν την περιβαλλοντική απόδοση του αυτοκινήτου. Τα επτά πτερύγια σε κάθε ακτίνα της ζάντας είναι σχεδιασμένα σαν μία τουρμπίνα, που ανοίγει για να δημιουργηθεί μία απόλυτα επίπεδη επιφάνεια. Παράλληλα, μία αεροτομή και δύο πλευρικές skirts τοποθετημένες στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας αναπτύσσονται σε ταχύτητα πάνω από 100 km/h. Εν κινήσει, το HX1 επομένως προσαρμόζεται ‘σχηματικά’ στο περιβάλλον του.

Το αυτοκίνητο έχει συντελεστή αεροδυναμικής Cd : 0.28, εξαιρετική τιμή για ένα όχημα με σιλουέτα MPV.

Όλα αυτά τα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν εξελιχθεί ως συνέπεια της απόλυτης ελευθερίας που έχει δοθεί στην απεριόριστη δημιουργικότητα των σχεδιαστών.

Σχεδιασμός που δεν περιορίζεται από τις νόρμες

Φουτουριστικός εξωτερικός σχεδιασμός, σμιλευμένη αεροδυναμική

Το HX1 είναι ένα όχημα με αγνό σχεδιασμό, μοντέρνο, που εκπέμπει δυναμισμό και αποκλειστικότητα. Αεροδυναμικό, με λείες κομψές σχεδιαστικές γραμμές που μοιάζουν σαν να έχουν σμιλευτεί από τον ίδιο τον άνεμο, που υπογραμμίζουν κομψά τον σπορ χαρακτήρα του. Κάθε επιφάνεια έχει σμιλευτεί με ακρίβεια, κάθε λεπτομέρεια είναι ενδελεχώς μελετημένη : καθρέπτες με ενσωματωμένη κάμερα για θέα προς τα πίσω, λεπτομέρειες στα παράθυρα από ματ αλουμίνιο, φινιρίσματα με ακρίβεια χιλιοστού, κλπ.

Εμπρός, το HX1 φέρει και ενισχύει την πρόσφατη οπτική ταυτότητα της Peugeot. Το τμήμα με τη μοναδική εμπρός γρίλια, που φαίνεται αποκομμένη από το αμάξωμα, έχει σχεδιαστεί για να εναρμονίζεται με τους όγκους του αυτοκινήτου. Τα εμπρός φώτα δίνουν μια εμφάνιση που είναι χαρακτηριστική του λογοτύπου και της ιστορίας της Μάρκας : το λιοντάρι, επιδεικνύεται περήφανα στο καπό. Αυτή η εμφάνιση εξευγενίζεται από μία οπτική υπογραφή με LED, εύκολα αναγνωρίσιμη την ημέρα και τη νύχτα. Αυτή η οπτική υπογραφή βρίσκεται επίσης και στα πίσω φώτα, που έχουν σχήμα boomerang και ακολουθούν τις σχεδιαστικές γραμμές του πίσω μέρους.


Εσωτερικό high-tech υψηλής κατηγορίας που αντανακλά την εταιρική υπογραφή ‘Motion & Emotion’
Ο απλός και φουτουριστικός σχεδιασμός του ταμπλώ και των καθισμάτων, τα υλικά που χρησιμοποιούνται (πάτωμα και διακοσμήσεις από δρυ με ενσωματωμένες οπτικές ίνες, ματ μέταλλο, δέρμα, κλπ.), ο εξοπλισμός (ψηφιακά όργανα, οθόνες αφής, κλπ.), ο σχεδιασμός του φωτισμού (LED spotlights, λωρίδες υποφωτισμένες από τον κεντρικό φυσικό φωτισμό, κλπ.). Όλα αυτά συμβάλλουν στη δημιουργία ενός εσωτερικού περιβάλλοντος όπου η μοντέρνα άποψη συναντά τη φινέτσα, και τα φυσικά υλικά συναντούν την τεχνολογία. Όλα αυτά συμβολίζουν το όραμα της Εταιρίας για ένα μοντέρνο υψηλής κατηγορίας εσωτερικό.

Ο χώρος επιβατών αντανακλά την υπογραφή Peugeot :

> ‘ Emotion’
Το εμπρός μέρος έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στον οδηγό την καλύτερη δυνατή αίσθηση. Το high-tech περιβάλλον, με τη χρήση ματ μεταλλικών στοιχείων και ψηφιακών ενδείξεων. Εδώ, το αυτοκίνητο πάλι θα προσαρμοστεί στην πραγματική κατάσταση του οδηγού. Η κολώνα του τιμονιού μπορεί να μετακινηθεί προς τα πίσω και προς τα μπροστά, ηλεκτρικά εναρμονιζόμενη με την τοποθέτηση του καθίσματος για απόλυτη ευκολία πρόσβασης. Η στεφάνη του τιμονιού ρυθμίζεται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με ‘ταξιδιωτικό’ τρόπο για αυξημένη άνεση του οδηγού. Τέλος, η κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων μπορεί να προσαρμοστεί, αφήνοντας ορατές μόνο τις βασικές πληροφορίες.

Ο πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος με τέτοιον τρόπο που να παρέχει την εμπειρία του απόλυτου ελέγχου του οχήματος, όπως το ‘head-up display’ που παρουσιάζει όλες τις πληροφορίες στον οδηγό χωρίς να χρειάζεται να αποσπάσει την προσοχή του από το δρόμο.

> “Motion”:
Στο πίσω μέρος, μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην άνεση των επιβατών. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι φωτεινά και φυσικά, ένας συνδυασμός δέρματος. Τα δύο σμιλευμένα καθίσματα είναι ανακλινόμενα, και οι ρυθμίσεις είναι ομαδοποιημένες στο κεντρικό υποβραχιόνιο. Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει ένα minibar και μια μηχανή καφέ, μια κομψή αναγνώριση στην εκτεταμένη ιστορία των προϊόντων Peugeot. Η κονσόλα έχει διακόσμηση από λευκό μάρμαρο Carrare, χειροποίητα επεξεργασμένο, γεγονός που συμβάλλει στο αποκλειστικό και μοντέρνο περιβάλλον.

Μονάδα παραγωγής ενέργειας HYbrid4 ‘plug-in’ : ακόμη πιο αρμονική με το περιβάλλον

Το πρωτότυπο αυτοκίνητο διαθέτει τεχνολογία HYbrid4, μία καινοτομική αρχιτεκτονική που παρουσιάζεται στο 3008 Hybrid4 στη γκάμα των αυτοκινήτων Peugeot, το πρώτο υβριδικό diesel στον κόσμο, τεχνολογία που διαθέτει επίσης και το 508 RXH.

Η βασική αρχή του HYbrid4 είναι έξυπνη αλλά απλή : Με έναν κινητήρα diesel εσωτερικής καύσης εμπρός (που κινεί τους εμπρός τροχούς) και έναν ηλεκτρικό κινητήρα πίσω (που κινεί τους πίσω τροχούς), αυτή η τεχνολογία βοηθά στην κίνηση και των τεσσάρων τροχών όταν οι δύο κινητήρες λειτουργούν ταυτόχρονα, για αυξημένη ασφάλεια και πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες. Βοηθά επίσης να κινείται το αυτοκίνητο με μικρή ταχύτητα με ισχύ μόνο από τον ηλεκτρικό κινητήρα σε κατάσταση «Μηδενικών Εκπομπών Ρύπων».

Κάτω από το καπό του HX1, ο κινητήρας είναι 150 kW (204 hp) 2.2 lt HDi diesel, και διαθέτει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων. Είναι ο ίδιος κινητήρας που διαθέτει η κορυφαία έκδοση 508 GT. Σε συνδυασμό με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 70 kW (95 hp), η συνολική απόδοση μπορεί να αναπτύξει ισχύ 220 kW (299 hp).

Παρόλα αυτά, μία από τις προτεραιότητες της Peugeot είναι να διατηρήσει την θέση της ως ηγέτης στην περιβαλλοντική προστασία στα ερχόμενα χρόνια. Το HX1 επομένως πάει ένα βήμα πιο μακριά. Διαθέτει λειτουργίες ‘plug-in’: οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου μπορούν να επαναφορτιστούν με την σύνδεση του αυτοκινήτου σε μία συνηθισμένη ηλεκτρική πρίζα 220 V. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να έχει μεγαλύτερη αυτονομία σε κατάσταση μηδενικών εκπομπών ρύπων ‘ZEV’, καθώς μπορεί να διανύσει έως 30 km με αποκλειστικά ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας. Το HX1 επομένως έχει μεικτή κατανάλωση καυσίμου μόλις 3.2 lt/100 km με εκπομπές CO2 83 g/km.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ετικέτες

nissan Honda Peugeot Jazz Qashqai Audi Hybrid Mitsubishi Fiat Citroen Citroën Civic Insight leaf Accord Hyundai Juke Nissan Crossover Greek Club 1 Alfa QGC SEAT Type-R Διαγωνισμός CRV HYbrid4 Renault crossover Alfa Romeo CR-V CR-Z EV Euro NCAP F1 F1 news Formula Formula 1 L200 Micra Romeo test Ανάκληση 200 500 508 After CRZ Club Colt Euro Ford L Q3 Quiz Sales Spot the car Toyota sport suv τεστ 3008 5 ADAC Clarity Concept DS3 Dacia Elegance FCX Grand Lancer Motors NCAP NV200 RXH Suzuki TwinAir WRC plug-in Υβριδικό τιμές 2011 ABS Active Assist BMW CVT Comfort DS4 Drive Electric European Car Of The Year 2011 FCEV Gain Greek LPG Leon Lion Mazda MiTo MultiAir Navara Note Opel Saab Sunderland TFSI VSA Vehicle Yellow Angel diesel i-MiEV Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης Ηλεκτρικό Σαρακάκης Χρυσή Επιταγή μηδενικοί ρύποι 2012 207 3 5008 500C 81ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 908 ACE Astra BA Bravo C-MAX CX-5 Car Check-up CoTY Corporation Corsa Coupe Duster EBD ESP Electric Mobility Network EuroNCAP Exclusive FIFA FIFA World Cup FPT Facebook Focus Frankfurt Motor Show GS Giulietta Groupak HX1 Hellas HondaJet IIHS IMA IRC Ibiza Insignia JATO Dynamics KODO Kosmocar LPfi Lexus Magic Mercedes-Benz Miss Sixty Motor MultiJet Panda Peak Pebble Beach Pikes Porsche RS Rally SKYACTIV SRS Seats Skoda Sportback Sportsedan Start Stop Subaru Swift Technologies Tiida Twingo Winter ZEV c4 eco:Drive ecoFLEX i-VTEC pick up pick-up Έκπτωση Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2010 ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ πωλήσεις ρεκόρ τιμή "For Your Eyes Only + +2 007 1.2 1.2 TSI 1.6 106 12ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου της Ελλάδας 147 159 1600 18ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Χαντμπολ Νέων 2.4 2005-2006 Car of the Year Japan "Most Fun" 2006 RJC Car of the Year 2010 2011 RJC Car of the Year 2018 2022 206 24 Hours of Le Mans 2400 2cv 307 308 365 370 370z 406 407 500 Coupe Zagato 500 by Gucci 7 9-5 911 A A-Class A.Ε.Β.E. A1 A5 A8 ACC ASX AUTO STAR Access Acenta Action Active City Stop Adaptive Cruise Control Air Alfa Romeo Giulietta Alhambra All the cars you want All-Mode 4x4i Allure Altea Alto Anderlecht Andrea Andros Asimo Asphalt limited edition Assistance Awards 2011 Aïcha des Gazelles Aνακοίνωση B B-Class BMW 5 series Bennigans Benz Best Best Green Engine 2011 Best New Engine 2011 Bipper Bjarke Ingels Blue Skies for Our Children BlueOn Bonneville Boxter Brake Brera C C-Class C3 C30. Adrian Sutil C5 CARWINGS CEP CMBS CON COPA CX-7 CX-9 Cab Cabstar Car of the Year Casey Cell Charade Child Lock China Tech Center Chrysler Group Circutor Citroen DS4: Trade Secrets Claire Oberti Clean Energy Partnership Clean Tech Combustion Climb Collision Mitigation Braking System Compact Crossover Company Complete Concept Global Small Concours d'Elegance Congress Connect Crash D22 D40 DBT DNA DPF Daihatsu Dakar Dani Dayraut Deals Delta Dennis Distinctive Distribution Double Dovizioso Ducato E-Class E-KIZUNA Project EA. Isofix EBACE 2011 ECO Assist EFACEC ELR ENPO EPS EU 20i GP3 EV Concept EX1 Easy Power Eco Ecological EconomyMotion Edition Electronic Emotion Endesam Engine Engineering Equus Esflow Euro 5 Europa League Europe Evolution Experience F560 FAA FC FERM FGA Bank FT-86 Felipe Massa Ferrari Fiat Powertrain Fiat Powertrain Technologies Fiat fair price Fiesta Finland First Fitzpatrick Fluence Force Force India Frankfurt Motor Show 2011 Frederic Freemont Fresh Fuel Cell Full G20 GQbyCITROËN GSMA Mobile World GTi Gardner Gary Chang Gas Gas Driving Solutions Grande Graz Green Bonus Απόσυρσης Green Oil Gucci Guiness HR1 HRC HSD Hardblack Hi-Cross Hill Hiroshi Masuoka Honda Environmental Vision Hotspur IAA IBx ICT IKEA INPI ISOFIX IVORY Idle Stop Impreza Indicator Infinity Information and Communication Technology System for electric vehicles Intelligent Key Intelligent Protection System International Engine of the Year 2011 International Van of th Year Invitation JTDM Jean-Philippe Jet Jimny Julie Salameire Jumper K13 Kamui Kobayashi Kazan Kevin Kia Sportage Kuga Kuipers LKAS LOOK Lamp Lancia Landi Renzo Lane Keeping Aid Lane Keeping Assist System Legacy Lidar Lifestyle Light Detection And Ranging Like Lime Liquefied Liquid Petroleum Gas Loeb Lokomotiv Lotus M47 M57 MCP MMC MX 5 MX-5 MX5 Marie Speeckaert Martorell Megane Mercedes Meriva Metallic Metropolis Middle East Motor Awards 2010 Midotte Minagi Moskva Motion Motiva MotoGP Motorwelt Mu by Peugeot My maintenance N57 Nakamoto Nanjun Auto Neste Oil Rally New Nicolas Gilsoul Nismo No Limit OTE Octavia Octavia5 Offroader Oskar Zieta Outback PACK PSA Pajero Pang Da Park Paul Willcox Paul di Resta Pedrosa Pentastar Petroleum Peugeot Assistance Pink Rules Pixo Power Products Power Tools World Rally Team Preview Primastar Prius Progression Prototype Punto Punto Evo Pure Q QGC intro Qashqai+2 Quattro RAV4 RCZ RENAULT NETWORK ROOF RSC Rachel Galley Racing Ralliart Real-Life Safety Repsol Road to Zero Emmissions Roadster Rovers Rubin S-tronic 7 S2000 SIL SK SLK SX4 SXC Saitama San Remo Sauber Scenic Science Picnic Sebastien Buemi Sedici Sergio Perez Service Deal 5+ Shamrock Shell Shift Shuhei Sichuan Nanjun Automobile Group Siemens Silver Level Single Smart Home System Sneak Sonata Soul of Motion Special Splash Stability StartStop Stoner Sturm Stylvie Delcour Summer Bonus SummerBonus Superb Swedish Synergy System TCT TDI THE WOMEN TNS TT Techna Telenor Connexion Thierry Neuville Tiguan Tom Top Safety Pick 2011 Tork Toro Rosso Tottenham Tour de France Tourer Toyota Verso Trend Trophée Turbo TurboGiulietta Type-S UEFA Urban V Flow Fuel Cell Stack VSC VTEC VW Vauxhall Vehicle Stability Assist Vialle Vitara Vitata Volkswagen Volvo World Class Manufacturing Wynn's XL Xtronic Yaris Youngman Z ZF Chassis Systems Zafira Zagato child presenter e-HDi e-NV200 eSafety Aware eSafety Chalenge earthquake evalia fashion bloggers gear gearjammers gr i40 iOn iPhone iQ indianapolis 500 intelligent ix35 jammers japan megadrive oil parkophobia results sedan series service www.GearJammers.eu Α.Ε. Α.Ε.Β.Ε ΑΕΚ ΑΝΟΡ Απολλώνια Πολιτεία Απόσυρσης Βόρεια Ελλάδα Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε. Διόδια Εγνατία Ελλάς Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο Ηλεκτρονικά Ηνωμένο Βασίλειο Θεοχαράκης Θεσσαλονίκη Ι ΙΚΕΑ Ιάσων Ιαπωνία Κίνα Κλήρωσης Νέα μοντέλα Νέο Νικ Νικητών ΟΤΕ Οργανισμό Τηλεπικοινωνίας Ελλάδος ΠΑΟΚ Παγκόσμιο Αυτοκίνητο Πακέτα Service Παπαβραμίδης Προληπτικό Έλεγχο Τέλη Κυκλοφορίας Τεχνοκάρ Το αυτοκίνητο των Ονείρων σου Τυχερά Colt ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ αγροτικό αυτοκίνητο αυτοκινήτων γνήσια διαγνωισμός επαγγελματικό κατάταξη κατασκευαστών λιπαντικά οδηγών οδός παραγωγή πρωτάθλημα σεισμός τιμοκατάλογος φορτηγάκι