Το ημερολόγιο του «Intercontinental Rally Challenge 2011» περιλαμβάνει τρεις από τους πιο διάσημους αγώνες, τους οποίους κέρδισαν οι οδηγοί των Peugeot 207 S2000. Ακολουθώντας την επιτυχία του Bryan Bouffier στο Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο, ο Thierry Neuville κέρδισε το Γύρο Κορσικής το Μάιο, και συνέχισε την επιτυχία του στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ράλι Σαν Ρέμο. Αυτή η νίκη είναι η τρίτη συνεχόμενη της Peugeot στον κλασικό ιταλικό αγώνα.
Μία εξαιρετική επιτυχία για τον Thierry Neuville
Δεν χρειάστηκε πολύ χρόνος στον Thierry Neuville και στον συνοδηγό του Nicolas Gilsoul για να «εκδικηθούν» την χαμένη τους νίκη πριν από δύο εβδομάδες στο ουγγρικό ράλι Mecsek για μόλις οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου.
Το σενάριο ήταν σχεδόν παρόμοιο και στην Ιταλία αυτό το σαββατοκύριακο, και η ομάδα της Peugeot Βελγίου-Λουξεμβούργου ανταμείφθηκε με μία νίκη.
“Πραγματικά, δεν ήταν εύκολο,” είπε ο Thierry στον τερματισμό. “Το προηγούμενο βράδυ χάσαμε 15 δευτερόλεπτα λόγω ενός προβλήματος στα φρένα. Ευτυχώς, η ισορροπία του Peugeot 207 S2000 ήταν τόσο τέλεια που μπόρεσα να συνεχίσω τον αγώνα για τη νίκη οδηγώντας το στα όριά του.”
Οι Thierry Neuville και Nicolas Gilsoul ήταν εμφανώς οι γρηγορότεροι σε τέσσερις από τις πέντε ειδικές του δεύτερου σκέλους του αγώνα, και αυτό τους επέτρεψε να καλύψουν σταδιακά τη διαφορά που τους χώριζε από την κορυφή, μία ειδική πριν το τέλος του αγώνα. Τελικά κέρδισαν τον αγώνα, με προβάδισμα 1.5s από τον Andreas Mikkelsen.
Η Peugeot στο κυνήγι των τίτλων του 2011 IRC
Η νίκη του Thierry Neuville τον τοποθετεί στη δεύτερη θέση της κατάταξης των οδηγών του IRC.
“Με τους Bryan Bouffier και Xavier Panseri στην τρίτη θέση, η νίκη του Thierry μας τοποθετεί ξανά στη διεκδίκηση των τίτλων του Πρωταθλήματος Οδηγών και Κατασκευαστών,” σημειώνει ο Frιdιric Bertrand, ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Peugeot Sport. “Αυτή είναι μία νίκη που απολαμβάνουμε. Πριν από δύο εβδομάδες, στην Ουγγαρία και σήμερα στο Σαν Ρέμο, ο Thierry μας έδειξε δείγματα της ωριμότητητάς του -
παρά τα 23 χρόνια του - και της δυνατότητάς του να πιέζει τον εαυτό του στο όριο στην αναζήτηση της νίκης. Η Peugeot είχε βάλει φέτος τον στόχο της κατάκτησης των τριών πιο σημαντικών αγώνων στο ημερολόγιο του IRC, και χάρη στον Thierry εδώ και στον Bryan, καταφέραμε ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα σήμερα. Επιπλέον, τα αποτελέσματα των άλλων Peugeot 207 S2000 μας βάζουν στο κυνήγι για τα δύο πρωταθλήματα με δύο αγώνες που απομένουν, εάν μπορέσουμε να επαναλάβουμε αυτές τις επιδόσεις. Υπάρχει κάθε λόγος να συνεχίσουμε να πιέζουμε για την κορυφή.”
Και ο Bryan Bouffier στο βάθρο των νικητών
Ο Thierry Neuville δεν ήταν ο μόνος νικητής της Peugeot αυτό το σαββατοκύριακο. Από τα επτά 207 S2000 που τερμάτισαν, τα πέντε είναι μέσα στην τελική οκτάδα. Για μεγάλο μέρος του αγώνα, η μάχη για την επικράτηση ήταν μεταξύ τεσσάρων οδηγών : των οδηγών της Skoda Freddy Loix και Andreas Mikkelsen, και των οδηγών της Peugeot Thierry Neuville και Bryan Bouffier, που τελικά κατέκτησε την τρίτη θέση μαζί με τον συνοδηγό του Xavier Panseri.
Εν τω μεταξύ, οι Bruno Magalhaθs και Paulo Grave τερμάτισαν στην πέμπτη θέση κατακτώντας το καλύτερο αποτέλεσμα για αυτούς στο IRC.
Οι ιταλοί Alessandro Perico και Fabrizio Carrara τερμάτισαν με το 207 S2000 στην έκτη θέση, ενώ οι Pierre Campana και Sabrina de Castelli ήταν όγδοοι.
Τελική κατάταξη IRC / Sanremo
1. Thierry NEUVILLE - Nicolas GILSOUL
2. Andreas MIKKELSEN - Ola FLOENE
3. Bryan BOUFFIER - Xavier PANSERI
4. Jan KOPECKY - Petr STARY
5. Bruno MAGALHAES - Paulo GRAVE
6. Alessandro PERICO - F CARRARA
7. Umberto SCANDOLA - Guido D’AMORE
8. Pierre CAMPANA - Sabrina De Castelli
9. Toni GARDEMEISTER - Tapio SUOMINEN
10. Giandomenico BASSO - Mitia DOTTA
Πρωτάθλημα Οδηγών
1 Jan KOPECKY 128
2 Thierry NEUVILLE 103
3 Freddy LOIX 103
4 Juho HANNINEN 98
5 Bryan BOUFFIER 88
6 Andreas MIKKELSEN 74
7 Guy WILKS 47
8 Toni GARDEMEISTER 35
9 Bruno Magalhaθs 26
10 Hans WEIJS 18
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών
1. Skoda 285
2. Peugeot 223
Peugeot 207 S2000 2h19'57''8
Skoda Fabia S2000 + 1’’5
Peugeot 207 S2000 + 16’’0
Skoda Fabia S2000 + 1’09’’1
Peugeot 207 S2000 + 1’26’’0
Peugeot 207 S2000 + 3’47’’8
Ford Fiesta S2000 + 4’05’’9
Peugeot 207 S2000 + 4’28’’0
Skoda Fabia S2000 + 5’24’’1
Proton Satria Neo S2000 + 7’26’’9
Επόμενος αγώνας IRC : Σκωτία, 7-9 Οκτωβρίου 2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου