Βρείτε το αυτοκίνητο: Δείτε το νέο Quiz Follow Driving_Life on Twitter FB Follow Driving Life on Buzz Email Driving Life

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Η Honda Τιμήθηκε με το Βραβείο Euro NCAP Advanced για μια Καινοτομία Ασφαλείας


Η Honda τιμήθηκε με ένα από τα πρώτα βραβεία του Euro NCAP Advanced κατά τη διάρκεια της έκθεσης Paris Motor Show 2010. Η τεχνολογία CMBS της Honda αναγνωρίστηκε από το Euro NCAP μεταξύ των καλύτερων καινοτομιών ασφαλείας, προσφέροντας πλεονεκτήματα ερευνητικά επιβεβαιωμένα. Το βραβείο παρέλαβε για λογαρισμό της Honda o κος. Takashi Akiyama, Chief Project Engineer, Vehicle Engineering, Honda R&D Europe(UK) Ltd από τον κο. Michiel van Ratingen, Secretary General of Euro NCAP.


Το Euro NCAP Advanced είναι μία πρωτοβουλία του Euro NCAP που δημιουργήθηκε λόγω της ταχείας εξέλιξης νέων τεχνολογιών ασφαλείας που διατίθενται κατά την αγορά ενός αυτοκινήτου για τις οποίες όμως δεν υπάρχει ανεξάρτητη αξιολόγηση. Το Euro NCAP Advanced είναι ανοιχτό σε οποιοδήποτε τεχνικό σύστημα με πλεονέκτημα ασφαλείας, ανεξάρτητα αν είναι πρωταρχικό, δευτερεύον ή τριτεύον, εφόσον διατίθεται προαιρετικά με ένα από τα αυτοκίνητα που δοκιμάζει το Euro NCAP και δεν έχει ήδη συμπεριληφθεί στο υπάρχον σύστημα αξιολόγησης με τα αστέρια.

Η Honda αναγνωρίστηκε για το Collision Mitigation Brake System (CMBS), ένα αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης βασισμένο στη λειτουργία ραντάρ. Το CMBS είναι ένα σύστημα σχεδιασμένο να βοηθά στην αποφυγή ατυχημάτων με οχήματα που είναι σταματημένα ή ταξιδεύουν προς την ίδια κατεύθυνση. Το σύστημα στόχο έχει να προειδοποιεί τον οδηγό για μία επικείμενη σύγκρουση τόσο με χαμηλές ταχύτητες, όπως συνήθως συμβαίνει στην πόλη, όσο και σε υψηλότερες ταχύτητες, όπως στους επαρχιακούς δρόμους και στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Μελετώντας τις στατιστικές ατυχημάτων στη Γερμανία και επεκτείνοντας τα νούμερα στην ευρύτερη Ευρωπαϊκή κοινότητα, η Honda εκτιμά ότι, εάν όλα τα αυτοκίνητα εφοδιάζονταν με CMBS, από 200.000 μέχρι 250.000 ατυχήματα είτε θα αποφεύγονταν ή θα μετριάζονταν κάθε χρόνο.

Η νέα μέθοδος αξιολόγησης του Euro NCAP επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Honda στη συνολική αυτοκινητιστική ασφάλεια, καταξιώνοντας τις δοκιμές ασφαλείας που χρησιμοποιεί εσωτερικά η εταιρία εδώ και πολλά χρόνια, προκειμένου να βελτιώσει την ασφάλεια σε πραγματικές συνθήκες. Στις εγκαταστάσεις δοκιμών σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ του τμήματος R&D του Tochigi, αναλύονται οι συγκρούσεις μεταξύ μοντέλων διαφορετικού μεγέθους και βάρους και δημιουργούνται λύσεις για τον περιορισμό των τραυματισμών, επιβατών και πεζών. Οι εγκαταστάσεις ομοιοκατευθυντικής σύγκρουσης οχήματος με όχημα άνοιξαν το 2001 και είναι οι πρώτες εσωτερικές του είδους σε όλον τον κόσμο.

Λεπτομερείς πληροφορίες για τις βραβευμένες τεχνολογίες του 2010, τα πλεονεκτήματα ασφαλείας τους και τα σχετικά αυτοκίνητα διατίθενται τώρα στο Euro NCAP’s website: www.euroncap.com.

Σχετικά με το CMBS

Τι είναι το CMBS?

Το Collision Mitigation Brake System (CMBS) της Honda είναι ένα αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης βασισμένο σε ραντάρ. Με ταχύτητες πάνω από 15km/h, κινούμενα και σταματημένα αυτοκίνητα ανιχνεύονται κατά μήκος ενός δρόμου περίπου 100m μπροστά από το όχημα. Όταν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το αυτοκίνητο πιθανόν χτυπήσει σε ένα από αυτά τα εμπόδια, ενεργοποιείται μία διαδικασία τριών σταδίων. Στο πρώτο, περίπου 3 δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση, ο οδηγός προειδοποιείται με οπτικά και ηχητικά σήματα. Στο δεύτερο στάδιο, όταν το σύστημα ανιχνεύσει ότι η σύγκρουση παραμένει πιθανή (περίπου 2 δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση), τρία έντονα τραβήγματα ενεργοποιούνται στη ζώνη ασφαλείας και το αυτοκίνητο αρχίζει αυτόματα να φρενάρει. Τέλος, όταν η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη, το CMBS σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός επιβατών (χρησιμοποιώντας εντατήρες δύο κατευθύνσεων, διαφορετικούς από τους πυροτεχνικούς που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης) και εφαρμόζεται υψηλότερη πίεση πέδησης. Αυτή η πέδηση μπορεί να συμπληρωθεί από τον οδηγό μέχρι το μέγιστο επίπεδο που δύναται να επιτύχει το αυτοκίνητο.
Όλες οι ενέργειες του CMBS είναι αντιστρέψιμες: εάν ένα ατύχημα αποφευχθεί (π.χ. αν το αυτοκίνητο αλλάξει πορεία την τελευταία στιγμή ), χαλαρώνουν ξανά οι ζώνες ασφαλείας και οι οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις σταματούν.

Ποιο είναι το πλεονέκτημα ασφαλείας;

Το CMBS είναι ένα σύστημα σχεδιασμένο για να αποτρέπει συγκρούσεις με οχήματα που είναι σταματημένα ή κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η διάσπαση της προσοχής ή η απροσεξία του οδηγού είναι κρίσιμος παράγοντας στη μεγάλη πλειοψηφία των ατυχημάτων. Το σύστημα στοχεύει στην προειδοποίηση του οδηγού για μία επικείμενη σύγκρουση τόσο με χαμηλές ταχύτητες (οδήγηση στην πόλη) όσο και με υψηλότερες ταχύτητες (επαρχιακοί δρόμοι και αυτοκινητόδρομος). Σε τέτοιου είδους ατυχήματα τα πιο συνηθισμένα είδη τραυματισμών είναι αυτά του αυχενικού πλέγματος, των μυών του θώρακα και των γονάτων. Μελετώντας στατιστικές ατυχημάτων στη Γερμανία και επεκτείνοντας τα νούμερα στην ευρύτερη Ευρωπαϊκή κοινότητα, η Honda εκτιμά ότι, εάν όλα τα αυτοκίνητα εφοδιάζονταν με CMBS, από 200.000 μέχρι 250.000 ατυχήματα είτε θα αποφεύγονταν ή θα μετριάζονταν κάθε χρόνο.




Πώς αξιολογήθηκε το CMBS;

Δύο βασικά είδη δοκιμών έγιναν από τη Honda για να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα του CMBS, και τα δύο προσομοιώσεις συνηθισμένων πραγματικών συνθηκών. Για να επιβεβαιωθεί η λειτουργικότητα του συστήματος, ένας οδηγός δοκιμών οδήγησε προς τους στόχους – κινούμενα και σταματημένα αυτοκίνητα, για να προσδιοριστεί κατά πόσον το σύστημα αντιδρά για το σκοπό που σχεδιάστηκε: ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις εκδίδονται την ώρα που πρέπει, απτική προειδοποίηση από τη ζώνη ασφαλείας, και μετά φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. Για να προσδιοριστεί η απόκριση του οδηγού σε τέτοιες προειδοποιήσεις, σκόπιμα διασπάστηκε η προσοχή των εθελοντών ενώ ακολουθούσαν ένα ειδικά εξοπλισμένο αυτοκίνητο δοκιμών που ξαφνικά φρενάρισε. Οι εθελοντές δεν γνώριζαν ότι αυτό το αυτοκίνητο δοκιμών μπορούσε να απομακρυνθεί με ασφάλεια εκτός της ζώνης του επικείμενου ατυχήματος.

Επίσης, οι εθελοντές συμμετείχαν μόνο μία φορά ο καθένας, για να μην μπορούν να προβλέψουν την κρίσιμη κατάσταση. Συνδυάζοντας τα αποτελέσματα των δοκιμών λειτουργικότητας και δραστικότητας, η Honda κατάφερε να διασφαλίσει και να εκτιμήσει την αποτελεσματικότητα του συστήματος σε πραγματικές συνθήκες.

Διαθεσιμότητα

Το CMBS προσφέρεται στάνταρ με το Honda Legend στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες. Στα Honda CR-V και Honda Accord, το σύστημα διατίθεται προαιρετικά, μόνο για τις ανώτερες εκδόσεις. Η διαθεσιμότητα προαιρετικού εξοπλισμού μπορεί να διαφέρει από χώρα σε χώρα. Σε μερικές χώρες, το CMBS μπορεί να διατίθεται μόνο σε συνδυασμό με άλλες επιλογές σε ένα πακέτο και ενδέχεται να μην προσφέρεται με όλες τις εκδόσεις. Πρέπει να ελέγξετε με τον τοπικό έμπορο της Honda τη διαθεσιμότητα του CMBS για εσάς.

Οχήματα με τα οποία διατίθεται το CMBS

Honda Legend
Honda Accord
Honda CR-V

Η Honda και το Euro NCAP

Το μοντέλο αξιολόγησης του Euro NCAP επικεντρώνεται στις συνολικές επιδόσεις ασφαλείας του οχήματος και προσφέρει στους καταναλωτές ένα πιο κατανοητό σύστημα βαθμολογίας. Αυτό λαμβάνει υπόψη την ασφάλεια επιβατών σε μετωπικές, πλευρικές, πάνω σε κολόνες και οπίσθιες συγκρούσεις, την προστασία των παιδιών, την προστασία των πεζών και τη διαθεσιμότητα βοηθημάτων του οδηγού.

Το νέο μοντέλο αξιολόγησης που εγκαινιάστηκε το Φεβρουάριο του 2009 χρησιμοποιεί ένα σταθμισμένο σκορ, συνδυάζοντας πολλούς τομείς ασφαλείας ενός αυτοκινήτου: προστασία ενηλίκων (50%), παιδιών (20%) και πεζών (20%) με ύπαρξη συστημάτων υποστήριξης ασφαλείας (10%). Για να συντρέχουν οι προϋποθέσεις αξιολόγησης, πρέπει να τοποθετούνται συστήματα υποστήριξης ασφαλείας (VSA για τη Honda), στάνταρ στο 90% της γκάμας μοντέλων 2010 της EU 27.

Από τότε που λανσαρίστηκε το νέο πρότυπο αξιολόγησης του Euro NCAP, έχουν δοκιμαστεί 5 άλλα μοντέλα Honda, τα Civic, Accord, Jazz, Insight και πιο πρόσφατα το CR-Z. Όλα κέρδισαν 5 αστέρια, ενώ το Honda Insight ονομάστηκε το «ασφαλέστερο υβριδικό όχημα» καθώς και το Νο2 σε ασφάλεια όχημα του 2009.


Σχετικά με το Euro NCAP

Το Euro NCAP προσφέρει στους αυτοκινητιστές καταναλωτές μία ρεαλιστική και ανεξάρτητη αξιολόγηση των επιδόσεων ασφαλείας μερικών από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Το Euro NCAP Ιδρύθηκε το 1997 και τώρα με την υποστήριξη επτά Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και οργανισμών αυτοκινητιστών και καταναλωτών σε κάθε χώρα της Ε.Ε. λειτουργεί σαν καταλύτης, επιταχύνοντας την πρόοδο σημαντικών εξελίξεων στη σχεδίαση ασφαλείας των νέων αυτοκινήτων.


Φωτογραφία: Ο κος. Takashi Akiyama, Chief Project Engineer, Vehicle Engineering, Honda R&D Europe(UK) Ltd παραλαμβάνει το βραβείο Euro NCAP Advanced για λογαριασμό της Honda από τον κο. Michiel van Ratingen, Secretary General of Euro NCAP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ετικέτες

nissan Honda Peugeot Jazz Qashqai Audi Hybrid Mitsubishi Fiat Citroen Citroën Civic Insight leaf Accord Hyundai Juke Nissan Crossover Greek Club 1 Alfa QGC SEAT Type-R Διαγωνισμός CRV HYbrid4 Renault crossover Alfa Romeo CR-V CR-Z EV Euro NCAP F1 F1 news Formula Formula 1 L200 Micra Romeo test Ανάκληση 200 500 508 After CRZ Club Colt Euro Ford L Q3 Quiz Sales Spot the car Toyota sport suv τεστ 3008 5 ADAC Clarity Concept DS3 Dacia Elegance FCX Grand Lancer Motors NCAP NV200 RXH Suzuki TwinAir WRC plug-in Υβριδικό τιμές 2011 ABS Active Assist BMW CVT Comfort DS4 Drive Electric European Car Of The Year 2011 FCEV Gain Greek LPG Leon Lion Mazda MiTo MultiAir Navara Note Opel Saab Sunderland TFSI VSA Vehicle Yellow Angel diesel i-MiEV Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης Ηλεκτρικό Σαρακάκης Χρυσή Επιταγή μηδενικοί ρύποι 2012 207 3 5008 500C 81ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 908 ACE Astra BA Bravo C-MAX CX-5 Car Check-up CoTY Corporation Corsa Coupe Duster EBD ESP Electric Mobility Network EuroNCAP Exclusive FIFA FIFA World Cup FPT Facebook Focus Frankfurt Motor Show GS Giulietta Groupak HX1 Hellas HondaJet IIHS IMA IRC Ibiza Insignia JATO Dynamics KODO Kosmocar LPfi Lexus Magic Mercedes-Benz Miss Sixty Motor MultiJet Panda Peak Pebble Beach Pikes Porsche RS Rally SKYACTIV SRS Seats Skoda Sportback Sportsedan Start Stop Subaru Swift Technologies Tiida Twingo Winter ZEV c4 eco:Drive ecoFLEX i-VTEC pick up pick-up Έκπτωση Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2010 ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ πωλήσεις ρεκόρ τιμή "For Your Eyes Only + +2 007 1.2 1.2 TSI 1.6 106 12ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου της Ελλάδας 147 159 1600 18ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Χαντμπολ Νέων 2.4 2005-2006 Car of the Year Japan "Most Fun" 2006 RJC Car of the Year 2010 2011 RJC Car of the Year 2018 2022 206 24 Hours of Le Mans 2400 2cv 307 308 365 370 370z 406 407 500 Coupe Zagato 500 by Gucci 7 9-5 911 A A-Class A.Ε.Β.E. A1 A5 A8 ACC ASX AUTO STAR Access Acenta Action Active City Stop Adaptive Cruise Control Air Alfa Romeo Giulietta Alhambra All the cars you want All-Mode 4x4i Allure Altea Alto Anderlecht Andrea Andros Asimo Asphalt limited edition Assistance Awards 2011 Aïcha des Gazelles Aνακοίνωση B B-Class BMW 5 series Bennigans Benz Best Best Green Engine 2011 Best New Engine 2011 Bipper Bjarke Ingels Blue Skies for Our Children BlueOn Bonneville Boxter Brake Brera C C-Class C3 C30. Adrian Sutil C5 CARWINGS CEP CMBS CON COPA CX-7 CX-9 Cab Cabstar Car of the Year Casey Cell Charade Child Lock China Tech Center Chrysler Group Circutor Citroen DS4: Trade Secrets Claire Oberti Clean Energy Partnership Clean Tech Combustion Climb Collision Mitigation Braking System Compact Crossover Company Complete Concept Global Small Concours d'Elegance Congress Connect Crash D22 D40 DBT DNA DPF Daihatsu Dakar Dani Dayraut Deals Delta Dennis Distinctive Distribution Double Dovizioso Ducato E-Class E-KIZUNA Project EA. Isofix EBACE 2011 ECO Assist EFACEC ELR ENPO EPS EU 20i GP3 EV Concept EX1 Easy Power Eco Ecological EconomyMotion Edition Electronic Emotion Endesam Engine Engineering Equus Esflow Euro 5 Europa League Europe Evolution Experience F560 FAA FC FERM FGA Bank FT-86 Felipe Massa Ferrari Fiat Powertrain Fiat Powertrain Technologies Fiat fair price Fiesta Finland First Fitzpatrick Fluence Force Force India Frankfurt Motor Show 2011 Frederic Freemont Fresh Fuel Cell Full G20 GQbyCITROËN GSMA Mobile World GTi Gardner Gary Chang Gas Gas Driving Solutions Grande Graz Green Bonus Απόσυρσης Green Oil Gucci Guiness HR1 HRC HSD Hardblack Hi-Cross Hill Hiroshi Masuoka Honda Environmental Vision Hotspur IAA IBx ICT IKEA INPI ISOFIX IVORY Idle Stop Impreza Indicator Infinity Information and Communication Technology System for electric vehicles Intelligent Key Intelligent Protection System International Engine of the Year 2011 International Van of th Year Invitation JTDM Jean-Philippe Jet Jimny Julie Salameire Jumper K13 Kamui Kobayashi Kazan Kevin Kia Sportage Kuga Kuipers LKAS LOOK Lamp Lancia Landi Renzo Lane Keeping Aid Lane Keeping Assist System Legacy Lidar Lifestyle Light Detection And Ranging Like Lime Liquefied Liquid Petroleum Gas Loeb Lokomotiv Lotus M47 M57 MCP MMC MX 5 MX-5 MX5 Marie Speeckaert Martorell Megane Mercedes Meriva Metallic Metropolis Middle East Motor Awards 2010 Midotte Minagi Moskva Motion Motiva MotoGP Motorwelt Mu by Peugeot My maintenance N57 Nakamoto Nanjun Auto Neste Oil Rally New Nicolas Gilsoul Nismo No Limit OTE Octavia Octavia5 Offroader Oskar Zieta Outback PACK PSA Pajero Pang Da Park Paul Willcox Paul di Resta Pedrosa Pentastar Petroleum Peugeot Assistance Pink Rules Pixo Power Products Power Tools World Rally Team Preview Primastar Prius Progression Prototype Punto Punto Evo Pure Q QGC intro Qashqai+2 Quattro RAV4 RCZ RENAULT NETWORK ROOF RSC Rachel Galley Racing Ralliart Real-Life Safety Repsol Road to Zero Emmissions Roadster Rovers Rubin S-tronic 7 S2000 SIL SK SLK SX4 SXC Saitama San Remo Sauber Scenic Science Picnic Sebastien Buemi Sedici Sergio Perez Service Deal 5+ Shamrock Shell Shift Shuhei Sichuan Nanjun Automobile Group Siemens Silver Level Single Smart Home System Sneak Sonata Soul of Motion Special Splash Stability StartStop Stoner Sturm Stylvie Delcour Summer Bonus SummerBonus Superb Swedish Synergy System TCT TDI THE WOMEN TNS TT Techna Telenor Connexion Thierry Neuville Tiguan Tom Top Safety Pick 2011 Tork Toro Rosso Tottenham Tour de France Tourer Toyota Verso Trend Trophée Turbo TurboGiulietta Type-S UEFA Urban V Flow Fuel Cell Stack VSC VTEC VW Vauxhall Vehicle Stability Assist Vialle Vitara Vitata Volkswagen Volvo World Class Manufacturing Wynn's XL Xtronic Yaris Youngman Z ZF Chassis Systems Zafira Zagato child presenter e-HDi e-NV200 eSafety Aware eSafety Chalenge earthquake evalia fashion bloggers gear gearjammers gr i40 iOn iPhone iQ indianapolis 500 intelligent ix35 jammers japan megadrive oil parkophobia results sedan series service www.GearJammers.eu Α.Ε. Α.Ε.Β.Ε ΑΕΚ ΑΝΟΡ Απολλώνια Πολιτεία Απόσυρσης Βόρεια Ελλάδα Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε. Διόδια Εγνατία Ελλάς Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο Ηλεκτρονικά Ηνωμένο Βασίλειο Θεοχαράκης Θεσσαλονίκη Ι ΙΚΕΑ Ιάσων Ιαπωνία Κίνα Κλήρωσης Νέα μοντέλα Νέο Νικ Νικητών ΟΤΕ Οργανισμό Τηλεπικοινωνίας Ελλάδος ΠΑΟΚ Παγκόσμιο Αυτοκίνητο Πακέτα Service Παπαβραμίδης Προληπτικό Έλεγχο Τέλη Κυκλοφορίας Τεχνοκάρ Το αυτοκίνητο των Ονείρων σου Τυχερά Colt ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ αγροτικό αυτοκίνητο αυτοκινήτων γνήσια διαγνωισμός επαγγελματικό κατάταξη κατασκευαστών λιπαντικά οδηγών οδός παραγωγή πρωτάθλημα σεισμός τιμοκατάλογος φορτηγάκι